četvrtak, 12. siječnja 2012.

Promjena

Promjena paradigme javlja se i u okviru običnoga života. To može biti nešto jednostavno kao što je iznenada se probuditi i shvatiti nešto o sebi što je uvijek bilo tu, jedino što to nismo ranije shvaćali. Nedavno sam otkrio koji je razlog mojoj nezasitnoj potrebi za znanjem. Ne samo da je rođena iz znatiželje, nego dobrim dijelom i iz straha. Sjećam se kako sam se kao dijete bojao mnogih stvari. Možda je to bila borba s osjećajem nesigurnosti, no odlučio sam naučiti koliko god mogu kako bih izgradio predvidljiv model stvarnosti. Na taj način, mislio sam, moći ću predvidjeti bilo koju slučajnost koja bi se mogla javiti i prouzročiti bol. Toliko je tužno bilo to stanje. Živio sam u stalnom strahu, i to zbog načina kako sam kao dijete tumačio razne stvari. Nedavno mi je ipak sinulo da bez tog straha kojeg sam imao nikada ne bi bilo moje opsesije znanjem. U tom trenutku spoznaje u potpunosti sam osjetio zahvalnost za sva ta teška iskustva. Moj pogled i moja verzija prošlosti u tom su se trenutku zauvijek promijenili. To je ono što zovem promjenom paradigme. Nove oči promatraju staru situaciju.
Mark Vincente



Dosada je znak da je vrijeme za promjenu. A što se događa kad promijenimo svoju svijest? Mi mijenjamo položaj na kojem sjedi promatrač u našem mozgu. To pokreče ispaljivanje novih neurona, pri čemu je zečja rupa više poput crvotočine  koja nas prebacuje u novu neuromrežu u mozgu.

J.Z.Knight





Budi promjena koju želiš iskusiti u svijetu.

M.Ghandi




Jedino mjena stalna jest.

I.Ching





Zadatak:



3 komentara:

  1. Slažem se, sve je u našoj glavi (jednostavno rečeno). Pratim te

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljam tvoj novi blog i temetiku kojom se bavi! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se novi blog, volim ovu tematiku, verujem u Tajnu i zakon privlačenja, verujem u moć podsvesti.

    OdgovoriIzbriši